Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gammal XBOX HDD I datorn.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gammal XBOX HDD I datorn.

Jag vill använda min gammla XBOX HDD I min dator för att köra OS ifrån (lagom stor) men jag glömde låsa upp den innan jag tog ur den ur boxen och jag skulle helst vilja undvika att sätta i den bara för att låsa upp den.

Någon som vet något smidigt sätt att göra det från datorn?

Tacksam för svar!

Kolla hddkey med t.ex. config magic
    Lås upp den med atapwd i datorn
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

eller lås upp den direkt med hjälp av config magic..

Comment

Då måste han ju sprätta upp boxen igen :-(
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

he, jo jag tog och sprättade boxen, kändes på någe vis som det gick snabbast, var ju klart på 10 minuter och det är troligtvis den tid det tagit att använda datorn... hur som helst så funkar det...

Tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X