Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Luckan öppnar sig inte..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Luckan öppnar sig inte..

köpte ett nytt xbox, packade upp härligheten och slog på det, men dvd luckan vägrar öppna sig. har testat med att sticka in en böjd hårnål i det lilla hålet för att öppna den men utan framgång.. är det bara att lämna tillbaka det och få ett nytt eller är det nått litet fel som jag kan åtgärda själv??

/sjukt spelsugen

Jag skulle lämnat tillbaka det...
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Eller

http://www.clasohlson.se/shop/store/...9%3A35%3A17+AM
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe jo den lösningen var riktigt frestande igår
        nej får åka o lämna in det..

annan fråga, vilket chip är det bästa när man ska chippa det? och vart hittar man billiga hårdiskar?

Comment

Vad jag har hört i ryktesväg så ska SmartXX vara det smidigaste chippet just nu.
          Har själv Xecuter chip och det funkar fint

Billiga hårddiskar, tja.. kolla nån sida där dom säljer hårddiskar? se till så att den är på 3,5" och en 7200rpm'are
          Jag rekommenderar Seagate då jag själv har en sådan i min Xbox,
          och jag har inte problem med värme etc. som vissa anndra har när dom har laggt i en ny hårddisk.
          Har även hört att maxtor ska funka bra? har inte testat detta själv dock.

/oRiN^
          Last edited by oRiN^; 2005-11-18, 04:43.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X