Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skumt problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Exakt på det där sättet som du skriver ovan uppför sig min xbox som är omoddad... får den stå kallt ca 12 timmar så hoppar den igång igen. har hittills inte hittat felet men jag går över den med kylspray mest för att det är kul att felsöka.
    Låter skumt att allt lägger av samtidigt... möljigtvis om du har haft för hög temperatur i boxen ett längre tag. Hårddiskar tycker inte om hög temperatur för länge.

Comment

Är hårddisken upplåst???

Comment

Jag körde den själv i datorn och kunde installera xp på hdn så så trasig var den inte....
        Undrar bara hur jag ska få tillbaka min 70gb som bara försvunnit, nej jag vet dom har inte försvunnit men datorn tror det och få de "gömda" partitionerna tillbaka orkar jag inte pula med. Glad att ha 130gb iaf.

Comment

Körde den italienska superdiscen, pulade runt lite och vips så fanns allt där igen på hårddisken.
          Hur kan detta vara möjligt, jag formaterade hårdisken och lade xp på den och ändå hittades de gamla filerna på disken. Alla filmer, spel etc.
          Very strange....

Comment

Du kanske la på en ny partition på hdd'n, som du sedan körde xp på.
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Nej

Formaterade den och lade sedan på XP.
              Gjorde ingen partition, formaterade hela disken.

Teknikens under....

Comment

Nånting måste ju ha gått fel...
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X