Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med hårddiskbyte på 1.6 eller 1.6b xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp med hårddiskbyte på 1.6 eller 1.6b xbox

Tjenna!

Satte mig precis och skulle hjälpa min kompis att byta hårddisk på hans moddade xbox (har gjort det samma på min tidigare).

Dessvärre stötte jag på problem, nämligen skruvarna som håller fast själva disken i "plastgrejen" (gud va teknisk jag är :P). Har ingen skruvmejsel som passar, så jag undrar om någon vet exakt vad för mejsel jag behöver för att få upp de här skruvarna?

torx heter det men har inte storleken i huvudet
    Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

Comment

Jag vet att det är torx Det är just storleken som jag behöver... Tänkte gå iväg och fixa en mejsel, men har inte lust att köpa ett helt set i onödan

Comment

he he ok är nästan säker på att det är en T10
        Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

Comment

Nej, en T10 har jag... De för att öppna lådan är T20, och de som är i är T10. De som håller fast hårddisken är något mellan dessa.. Kollade nu upp lite info, och kom fram till att det måste vara T15 då den är den enda som finns mellan dessa :P

Tack ändå

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X