Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

version 1.4 eller version 1.5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• version 1.4 eller version 1.5

hej följde guiden på xbox scene för att kolla vilken version jag hade på boxen

den kom fram till att jag hade 1.4 eller 1.5

sen förstod jag inte resten hur jag skulle kolla exakt vilken av de 2 det var

så nu undrar jag gör de nåt att jag inte vet exakt vilken av de 2 versionerna det är nu när jag ska chippa min ?

så att jag inte chippar på fel sätt

tack på förhand

Beror på vilket chip du monterar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ska montera ett Duo x2

Comment

Köp hem en billig multimeter, något för 50:- från macken borde duga. Då kan du kolla om du har en 1.4 eller en 1.5. Eller chansa först bara :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okej men det lär ju vara en 1.4 för 1.5orna tillverkades ju i sådan liten upplaga.

multimeter är en sån som mäter ström va ?? isåfall har jag en liggandes nånstans hemma hehe

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X