Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad har jag för hd i X boxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad har jag för hd i X boxen

Hej.

Bara på kul så undrar jag vad det är för märke på hd i min xbox.

Köpt hos er 2005-04-13 ert artnr XBHD200

Chippad samma datum med ett SmartXX Artnr XBSMARTXXMON

Polaren och jag hade en liten diskution avsende hastighet när man kör program från hd pg av sk laggning.

Mvh
    Erik

Kan man inte se det någonstans i SmartXX menyerna?

Prova starta config magic också. Uppgradera till senaste om den inte startar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag tänkte på märke (tillverkare) men det kanske du också gjorde. ska prova det efter jobbet.

Tack
      Erik

Comment

Man brukar väl kunna tyda ut tillverkaren när man kollar serienumret

Vi sätter i det vi får tag på billigast för dagen såklart :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X