Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inställnings problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inställnings problem

Hejsan mitt första inlägg på detta kanon forum så jag hoppas jag får svar

Det är så att när jag ska föra över spel till xboxen från datorn och ändrar ip mm i xboxet så sparas det aldrig, testade med chippet av då sparades ändringarna men inte med chippet på. Vet inte om det är mjukvaran elelr hårdvaran det är fel på så jag valde hårdvare fliken.

MVH Erik

Vilken "dashboard" är igång när du skall ändra ip/föra över filer?

T.ex. "Evolution-X / Remote-X", "Avalaunch", "XBOX Media Center" osv
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Vilken "dashboard" är igång när du skall ändra ip/föra över filer?

T.ex. "Evolution-X / Remote-X", "Avalaunch", "XBOX Media Center" osv
      Evolution-X

Comment

Uhhhh, evo-x... Inte min personliga favorit direkt... Men, men, du får inte glömma att trycka "Save and Exit" efter att du ändrat Ip'n mm...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Gå in på system utils kolla sen här titta på bilderna så ser du på näst sista bilden save & exit
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Japp, "save & exit" var det jag tänkte tipsa om också, men alla andra hann före :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tufft skin, lite sådär halv-religöst....
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Tack så hemskt mycket för alla snabba svar, problemet var att jag inte hade sätt att man kan blädra neråt, nu blir det att testa igen

Comment

"Det är dom små detaljerna som avgör"

Maxtor D-Max 200gig
                  v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X