Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trådlösa handkontroller

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trådlösa handkontroller

Jag sökte på detta och fann lite gamla trådar. Jag är ute efter en trådlös kontroll, som inte har någon turbo eller macro knapp, samt är snarlik orginal s kontrollen. Jag har hittat Logitech Cordless Precision Controller, och jag undrar om någon har testat denna, är känslan snarlik orginalet?

MVH Erik
    Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL

Köp en Madcatz, lynz tror ja modellen heter.. dom är kanonbra...

Comment

Min kompis har en trådlös logitech (vet inte om det är den du snackar om) men den är inte att rekommendera, pajjade efter någon månad...
      Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Original inlägg av helino
        Jag sökte på detta och fann lite gamla trådar. Jag är ute efter en trådlös kontroll, som inte har någon turbo eller macro knapp, samt är snarlik orginal s kontrollen. Jag har hittat Logitech Cordless Precision Controller, och jag undrar om någon har testat denna, är känslan snarlik orginalet?

MVH Erik
        Jag har logitechen, XAYB knapparna är inte lika känsliga som Controller S man måste trycka ner dom rätt hårt det är rätt irriterande
        Men annars är den bättre än Controller S, men jag ska ringa affären jag köpte den ifrån och fråga om XAYB knapparna

Jag har inte detta problem med PS2 versionen av samma kontroll

Jag har filmat när jag testar logitechen med mobilen
        Last edited by Sheytan; 2006-02-22, 21:35.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X