Vad kostar ungerfär en 500GB HD?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur full HD får man ha?
Collapse
X
-
c:a 3400:- kostade den vi monterade sist, men det var ju för mer än ett par dagar sedan så priserna lär ju ha rasat som vanligt...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jaså, men då tar jag bort DVD2XBOX filerna. Toppen att ni har möjlighet att flytta över grejerna.
Sov inte hemma igår heller, återkommer med svar på hur många spel HD rymmer.
3400:- plus montering osv, fan det är ju inte skitbilligt, nåja det är ju fortfarande lite plats kvar på HD så vi kan ju vänta lite.
Att ha spelen i kartonger och hålla på och byta, gå upp ur soffan osv funkar ju i och för sig men då kunde jag ju skippat HD från början, nä HD det är för mig det, skönt att slippa allt bök.
Fick en till idé säg att man har en HD liggande som man inte använder på (jag tror) 120gig, kan man slita ur MS org HD och montera en till eller kommer allt att börja böka då, jag menar då får man ju faktiskt rätt mycket mera plats att leka på, borde ju räcka ett halvår till då + att 500gigar lär ju inte vara dyrare om ett halvår.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har alla mina spel uppskrivna i ett ett word-dokument. Annars kan man ju inte komma ihåg vilka spel man har. De står därför i den ordning som jag har skaffat dem. Alltså det spel som står som nr 1 är det första spel jag skaffade och nr 605 är det senaste spelet jag skaffade. Var bara att kopiera och klistra in texten från det dokumentet för att få fram listan här. Skulle ta flera timmar annars.
Men jag har även en gamecube. Men den har jag (bara) 78 brända spel med omslag till. När man har så många spel så måste man skriva upp dem. Ibland när man ser ett spel att ladda ner så måste man söka i word-dokumentet efter det bara för att vara säker på att man inte redan har det.XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Wii 4.2E
WiiKey 1.99 Beta firmware
Nintendo DSi XL
M3i Zero
Nintendo 3DS
XBOX360
Flashad Iextreme ??
Playstation 3
- Citat
- Flag
Comment
-
Sjukt alltså.... Jag tror det är dig M$ syftar på när dom talar om "pirater".... Hur många år har du samlat?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja fy fan vad M$ *FÖRLORAT PENGAR* på roine...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Så mycket pengar har de inte förlorat på mig. Jag har faktiskt 28 orginal köp spel till xboxen. Det är ändå mer spel än vad folk med ochippade xboxar brukar skaffa sig. Jag har haft min xbox i ca 3 år. Tog bort listan med mina spel. Tog så mycket plats på sidan.Last edited by roine_johnsson; 2006-03-25, 19:28.XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Wii 4.2E
WiiKey 1.99 Beta firmware
Nintendo DSi XL
M3i Zero
Nintendo 3DS
XBOX360
Flashad Iextreme ??
Playstation 3
- Citat
- Flag
Comment
-
Hoppas alla insåg hur mitt inlägg dröp av ironi bara :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

. Ja har 40 o ja kommer inte ens ihåg dem
Comment