Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Speedlink Fjärrkontroll byter runt och har sig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Speedlink Fjärrkontroll byter runt och har sig

Har precis kopplat in en Speedlink fjärrkontroll till min Xbox, och lite då och då får den för sig att byta låt eller spela om låten jag har valt, hoppar runt lite som den vill. Tänkte först att det var fjärren och la över koden på min multifjärr, men samma sak händer där. Testade att ta ut IR och koppla tillbaka handkontrollern, för att vara säker på att det var det som var fel, eftersom jag uppdaterade till senaste XMBC idag, men då fungerar allt som det ska.

Några tips på vad jag kan göra eller vad det kan bero på?

Kan ju då svara mig själv. Gick tillbaka med fjärrkontrollen och valde i stället xbox orginal fjärrkontroll. Nu funkar allt kanon, så antingen var det fel på den andra fjärren(troligast) eller så var den bara rena skiten

Comment

Låg-budget...
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X