Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor på Fredriks PC-XBOX Guide

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågor på Fredriks PC-XBOX Guide

jag har gjort överföringshastighets guiden och jag har BBB och eftersom att BBB byter ip varje dag så undrar jag hur jag kan slippa skriva om arp -s m.m varje gång jag vill skicka över en film till boxen jag läste att man kunde göra en .bat fil och använda no-ip eller dyndns men fattade inte riktigt hur man skulle få de o funka (?), kan man ha no-ip på xboxen? så att man t.ex har xbox.no-ip.com? eller är jag helt ute o cyklar?
    Tack på förhand!
    /R

Du har nog cyklat rakt ner i diket ... DynDns är nog att föredra ... Har för mig det finns en ver du kan köra på Boxen med ... Annars så sätt upp ett internt nätverk ... Ett till Nic kostar inte direkt blod
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

okej
      har du någon länk eller något så att jag kan ladda ner nån client eller något så jag kan fixa nåt slags Dynamiskt DNS program
      mvh

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X