Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Xboxar? Var?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag köpte 4 boxar på game i farsta idag...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

finns det några kvar eller är dem slut? jag skulle gärna vilja ha två st

Comment

De har 4 st kvar på game i Luleå.

Comment

om man skickar pengar till dig kan du tänka dig köpa 2 och skikca ner?

Comment

Ring och hör om inte butiken kan skicka, annars så kan du PM:a mig.

Comment

kk, ska kika på det om ngn dag. ))

Comment

Han på Game trodde att de skulle vara borta till veckan så du bör nog skynda dig. Om du bestämmer dig för att köpa så kan jag hjälpa dig skicka dem. Tror inte 2 boxar räknas som skrymmande så frakten borde bli på 185 kr. (De väger väl ca 5 kilo st?)

Comment

ja, tror det. jag återkommer om någon dag måste ta en snabb titt på ekonomin

Comment

Faen glömde bort det där helt :P vilka städer är det som har någon ny xbox kvar? och affärer, blir att ringa till dom efter jul

Comment

Ta bort detta inlägg, tack.
                      Last edited by hejsan_; 2006-12-28, 01:34.

Comment

Jag vet inte riktigt om de kan ta in mer, finns ju ej i lager säger dem, men å andra sidan så påstår dem att den inte är utången och man kan fortfarande köpa, men man får ju inte länka, så tyvärr så kan jag inte tipsa dig.
                        Last edited by hejsan_; 2006-12-28, 01:31.

Comment

Det finns en anledning att du inte får skriva ********* så ta bort ditt senare inlägg om du inte vill blir bannad. Bara ett tips.
                          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Original inlägg av rejjo Visa Inlägg
                            Det finns en anledning att du inte får skriva ********* så ta bort ditt senare inlägg om du inte vill blir bannad. Bara ett tips.
                            Jo, jag märkte det nu.
                            Fast jag förstår ändå inte varför man inte får länka till just den sidan. Den kan väl knappast räknas som "konkurrent" om man säger så? De säljer inga chip, eller chippade boxar, så vad exakt är det som gör att man inte får länka egentligen?

Comment

Fråga inte mig, fråga Hansi, det är han som sköter det där. Kan hålla med dig om att "sidor-man-inte-får-länka-till-funktionen" är lite väl bred...
                              Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

kollade lite på pricerunner nyss och det verkar som ett företag har ett par xboxar att sälja... men dom kostar därefter istället =/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X