Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felkod 05?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kanske om du har tur och någon xboxtekniker jobbar på lördagen och inte har lovat bort sin till andra arbeten...räkna med 3 arbetsdagar annars.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tjena Hansi.
      Min bror kom och lämnade in xboxen hos er för någon vecka sedan. När jag fick tillbaka allt så fungerade det toppen!! Tack så mycket!

Skulle vara roligt att veta vad ni gjorde med det?
      MVH
      Anders Andersson
      (Martin Andersson var han som lämnade in den)
      Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
      Verbatim DVD-r 16x
      Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

Har du servicekvittot kvar, där ser du könumret den hade och eventuellt teknikerns namn, och med lite tur teknikerns anteckningar...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X