Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Öppna Xboxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tcip. lägg ner nu! Ingen vill ha massa tjafs här. Vill du ha hjälp så hjälper vi, men skall du hålla på att tjafsa orkar ingen bry sig om dina problem.
    Trevlig helg på alla!

Comment

Vilka fördelar har du av ett ICKE önskat beteende tex. Osäker på att inte få rätt svar?
      Om du redan kände dig säker på att ha fått rätt svar, hur skulle det då varit för dig?
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Har köpt fläkten nu. För er som bor i Malmö och går ner till butikerna (Jmedata då). Lita INTE på deras online status för produkterna. Den stämmer inte överrens med verkligheten...

Comment

Jaså du bor också i Malmö... Nej hur mångas gör det? Har du satt inte den då?
          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Hur ska man fästa fläkten egentligen?

Comment

du får bryta sönder klamrarna som håller fast fläkten och limma med limpistol så ska det fungera fint. glöm inte såga i hårddiskvaggan, jag tror jag ska byta fläkt i en xbox snart också =)

Comment

Du behöver inte limma fast den med limpistol, även om det kanske är bäst. Men jag gjorde aldrig det, jag lade bara en bit av en tvättsvamp under (låter kanske lite konstigt men det blir ju lite som dämpning, och nej, den var aldrig använd) sen fäst ett buntband för att hålla den på plats sen fixar locket resten när du skruvar på det, det håller fast fläkten prima...

Comment

precis rejjo! buntband! Det är det bästa. bra idé med lite svamp under.

Comment

tänkte aldrig så ^^

hmm, men har ni kvar metallplattan som jordar på locket?

Comment

Nja.. Jag har tagit bort den på mina, men inte pga fläkten. Jag har gjort lysdiodsmoddar i locket. Det skall gå att klämma in fläkten utan att röra skärmen i locket.

Comment

Jag har den kvar då jag har crystal, tycker det är snyggare så, men det gör inget om du drar ut den...

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                          du får bryta sönder klamrarna som håller fast fläkten och limma med limpistol så ska det fungera fint. glöm inte såga i hårddiskvaggan, jag tror jag ska byta fläkt i en xbox snart också =)
                          Tips på vad man kan använda för verktyg?

Comment

en vanlig tång och en liten såg?

Comment

En vanlig avbitare körde jag med...

Comment

Original inlägg av rejjo Visa Inlägg
                                En vanlig avbitare körde jag med...
                                Jasså, och det gick bra? spricker inte chassit lätt?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X