Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Öppna Xboxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD-läsaren vill inte läsa filmer eller spel. Som är orginal, jag har inte rört dvd:ns kablar. Har jag gjort något fel?

Comment

• har du kopplat i dvd:n ordentligt?
      snurrar fläkten som den skall?

Comment

• Svaren på dina frågor står i tråden jag länkat till innan...
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

• 138 inlägg för att byta en fläkt och det fungerar fortfarande inte? Internet är fantastiskt...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• "Hur många inlägg behövs för att en TCIP skall byta en fläkt?"

"200. Ett som beskriver hur man gör, 199 för att ifrågasätta beskrivningen i inlägg # 1"
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Tack för hjälpen Hansi!

Comment

• Tack för att ni tog er tiden att svara på mina två enkla frågor...

Comment

• Har du fått rätt på det nu till slut då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X