Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skumt med svartvit bild

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skumt med svartvit bild

Nu kan det hända att svaret redan finns här nånstans men jag är ganska korkad och förstår inte..
    Är så att jag har en xbox crystal chippad och hemma funkar den kalas på båda tv apparaterna men nu tänkte ja koppla in den i tjejerns tv.
    En 4 år gammal philips och bilden är svartvit redan från början när man startar. Har en såndär sladd med en vit gul röd kontakt i en scart adapter.
    vad behövs för att få de o funka ??

Tacksam för svar

Crash bandicoot freakzen

Kan vara så att du måste ändra X-BOXEN från NTSC till PAL

Comment

Vit & röd är för ljud
      Gul för bild
      Är det orginal kabeln
      Kanske har du den inte på PAL utan på NTSC, kolla
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hur gör man det?

Comment

Jag använder Enigma Switch Disc

Comment

kolla under apps
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nu funkar det tack så jätte mkt .. nu blir tösen glad när hon kan spela crash igen ..

//D

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X