Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ser inga filer via FTP

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Inga problem att göra mot andra ftp, nemas problemas.

Comment

Boxen verkar kruppad.

Comment

Du har inte i klickat i servertyp: Proxy va?
        i TOTAL COMMNDERn

Prova FTP mellan bara PC & XBOX
        Last edited by pege63; 2007-01-27, 15:21.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

testade koppla pc direkt till boxen, boxen fick ingen link då...

Comment

har du en korsad kabel då en med RÖD kontakt brukar dom vara
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

nix, körde med samma. förklarar den biten iallafall. Ska se om jag hittar någon annan.

Comment

Rak eller korsad kabel?
                Rak TP kabel är den vanligaste varianten och används mellan tex dator och switch eller vägguttag. Korsad kabel används för direkt anslutning mellan två lika enheter, tex switch-switch eller nätverkskort-nätverkskort.
                De flesta hubbar och switchar har minst en sk Uplink-port med möjlighet att byta mellan korsad/rak i själva kontakten. Nyare nätverksenheter har sk Auto-MDI/MDIX på sina portar. Denna funktion känner av om kabeln är rak eller korsad och ställer om sig automatiskt.

Comment

mm, känner till detta. Har bara vanliga kablar hemma.. fortsättning senare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X