Fick damp på min gamla xbox en gång i tiden Error Code 16 tror Hårddisken blivit Unlockad och då vägra MS Dash (Orginal Xbox) Ladda hur ska ja göra hittat massa på engelska hur man gör men Min engelske e kass Vore jäkligt schyst om nån kunde få fram en guide på svenska
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wtf
Collapse
X
-
16 - dashboard - Fel som beror på inställningar i ms dashboard, eller filer som används av ms dashboard.
Installera om msdashboard fr en SuperDisk 3.7RC8"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
-
Japp, glöm att jag kommer skriva några hjälpsamma svar på dina frågor framöver.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Lite tips ändå... hårddisken verkar INTE unlocked, då hade du fått annan felkod. Finns EN enkel lösning på ditt problem. Lycka till....Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment