Förlåt snälla hjälp mig ja menade inte att va otrevlig nu kan ja ju lika gjärna slänga ut den genom ruten som blixten skrev på softmodding guiden Lika mycket värd som en brödrost
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snälla
Collapse
X
-
Lova att du inte har den attityden någonstans någonsin igen!!
Antagligen så har någon/något gjort att vissa filer på din xbox försvunnit. Eller någon inställning som är fel. Därför kan din xbox inte starta upp.
Lösning? Ett chipp, sedan uppstart med superdisc och nyinstallation av ms-Dashboard och alternativ. Sedan är det antagligen bara att köra på igen!
Lycka till!
Last edited by housepainter; 2007-04-19, 22:56.
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp, montera ett (billigt) chip är lösningen, mycket enklare än att hotswappa hårddisken.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Den var med andra ord inte softmoddad, den var biosflashad.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Verkligen, nu förstod jag inte alls vad du sa...

Comment