Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan någon ta bort mitt konto. Vill inte vara med er mer....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan någon ta bort mitt konto. Vill inte vara med er mer....

Kan någon ta bort mitt konto. Vill inte vara med er mer....

Ingen som tvingar dig att logga in, men alla konton stannar kvar pga historiken.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Ingen som tvingar dig att logga in, men alla konton stannar kvar pga historiken.
      öö? för att någon hackade mitt konto och för att ni är otrevliga? TA BORT mig. Jag vill inte finnas kvar i ert register! svårt att förstå? varför behöver ja ens skriva en motivering till varför jag vill vara här?

Comment

Är det så svårt att TA BORT MITT KONTO

Comment

Men är du mupp eller? Om du skäms så mycket över saker som du sagt här så borde du kanske tänkt på det lite tidigare?
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

haha, varför, vi som är så snälla och hjälper dig ?

Comment

Väx upp!

Comment

Seriöst, ska det vara såna problem för att få bort sitt konto?! Varför kan ni inte respektera att jag inte vill finnas här?

Comment

byt lösenordet och kasta bort det bara...
                  det förstår du väl att man inte bara kan ta bort ett konto som är kopplat till ett forum.. då skulle det ju bli helt fel i alla trådar där du lagt inlägg...

Comment

Enligt lag får man inte ha en persons data i en databas/register mot dennes vilja.
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det handlar om personuppgifter. inte något en person har skrivit av egen vilja osv. Om han nu inte vill vara kvar så är det ju bara att sluta skriva på forumet. Och aldrig mer logga in.

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
                        Enligt lag får man inte ha en persons data i en databas/register mot dennes vilja.

Hahaha, enligt vilken fantasilag då? Nu är du här och yrar friskt igen.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                          byt lösenordet och kasta bort det bara...
                          det förstår du väl att man inte bara kan ta bort ett konto som är kopplat till ett forum.. då skulle det ju bli helt fel i alla trådar där du lagt inlägg...
                          Varför ska jag behöva göra det? varför ska man inte kunna få sitt konto bort plockat?

Comment

Ta bort mitt jävla konto!

Comment

Denna tråden börjar ju bli riktigt rolig!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X