Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var finns bra XBOX-kablar i lager?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Var finns bra XBOX-kablar i lager?

Hej.

Gjorde sönder min xbox-kabel som hade optisk utgång, så nu tänkte jag leta upp en ny men den fanns inte i lager någonstans. Stod att den inte tillverkades längre på alla sidor jag tittade.

Någon som vet var man fortfarande kan köpa lite mer avancerade kablar? Skulle helst vilja ha en med s-video och optisk utgång och eventuellt även komponent om det finns

Original inlägg av Siffredrik Visa Inlägg
    Hej.

Gjorde sönder min xbox-kabel som hade optisk utgång, så nu tänkte jag leta upp en ny men den fanns inte i lager någonstans. Stod att den inte tillverkades längre på alla sidor jag tittade.

Någon som vet var man fortfarande kan köpa lite mer avancerade kablar? Skulle helst vilja ha en med s-video och optisk utgång och eventuellt även komponent om det finns

tror det kan finnas på en stor svensk auktions site. fick visst inte skriva in namnet här...
    Last edited by Playtoy; 2007-11-07, 21:18.
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=564
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack! Beställde den från psxcare nu. Tyckte att jag va inne å letade... men nu är den beställd iaf

Comment

Finns det VGA kabel till XBOX
          JoyTech Control Center 245c/540C/640HD hade ju inte varit fel det heller
          Eller en Joytech - HDMI Trilink Switcher
          Last edited by pege63; 2007-11-10, 14:24.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X