Jag hade precis överfört en film till Xboxen och skulle kolla ifall det funkade o spela upp den, men jag råkade öppna ett annat program istället, tror det var xflash. Så kom det till nåt flash bios, o jag ville gå bakåt men jag råkade trycka "ok" så de stod typ nåt med att den deletar nånting, jag är inte så van med kontrollen
, så jag stängde av xboxen o sen när jag satte på den igen så funkade den inte, den lös rött o grönt, den startades o stängdes ner 1 sek efter, hände så 2 ggr, men sen sätts den på men lyser fortfarande grönt o rött och ingen bild...nån som kan hjälpa?
när jag trycker på eject knappen när jag startar xboxen så funkar den då, fast utan evox, hur fixar man det här?
, så jag stängde av xboxen o sen när jag satte på den igen så funkade den inte, den lös rött o grönt, den startades o stängdes ner 1 sek efter, hände så 2 ggr, men sen sätts den på men lyser fortfarande grönt o rött och ingen bild...nån som kan hjälpa?när jag trycker på eject knappen när jag startar xboxen så funkar den då, fast utan evox, hur fixar man det här?

Comment