Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite hjälp ang hårddisk byte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lite hjälp ang hårddisk byte

Hej

har sökt igenom forumet och hittat bra information hur jag byter min hårdisk i xboxen..jag är ny inom detta område så det ska bli kul och se om jag får ihop det men nu till min fråga..

Jag har några emulatorer och spel på den hårdisken jag har i nu och dom vill jag gärna ha kvar alltså kan jag dra över allt jag har på den hårdisken på xboxen med hjälp av flashfxp och lägga över allt på datorn och sen när jag formaterat klart och kört superdisk på den nya hårdisken går det då bara föra över allt igen som jag kopierade till datan till xboxen sen ?

Mvh

Japp
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Japp
      Tack för svaret =)

sen har jag en liten fundering på den gammla hårddisken så
      har jag massa olika mappar typ C: F: D: med flera och det verka
      som mina emulatorer är lite utspridda över hela disken så att säga
      men nu när jag byter kan jag inte typ samla allt på ett och samma ställe

jag antar att de förra ägaren som har lagt att så konstigt de typ en himla röra nu tar ett exempel alla emulatorer jag har nu kan jag inte lägga alla dessa tex i F: eller i någon annan ? och sen alla xbox spel i en annan ?

Mvh

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X