Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pioneer dvr-111d (115d) extern?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer dvr-111d (115d) extern?

Vart får man tag i en extern pioneer dvr-111d eller 115 brännare som fixar bränningen till xbox360? Jag har en bärbar HP med slimtype DVD A DS8A1H ATA brännare men det funkar bara ibland o skivorna blir otroligt känsliga. Har ngn ngt förslag så vore jag glad. vad ska jag göra????
    Last edited by Stiverino; 2008-05-02, 09:15.

Gör som jag.
    Jag har en Bärbar HP och köpte en helt vanlig 3.5 Pioneer dvr-115D och har den utanför, kopplat den med hjälp av USB till datorn bara.

Har då en DVD-Rom i själva datorn och Pioneer 115.an utanför utan skal och någonting som är kopplad till datorn via en USB.

Och det funkar utmärkt, jag bränner i hastigheten 8x och får spelen o funka helt utan några problem.

// Biji Kurd o Kurdistan
    Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar

Current Game:

*Call Of Duty 5 - World At War*

Comment

vadå någonting hur kopplar du brännaren till usb vad andvänder du för kabel då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X