Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felkod 0102

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Felkod 0102

Jag har fått felkod 0102 (dåligt lödda komponenter på moderkortet) på min xbox360 precis 2 månader efter att min garanti har gått ut. Är det något som går att fixa själv?
    Jag läste att koden var av okänd typ i just den tråden jag läste men det kanske har kommit nyheter?

Jag köpte rrod kitet och satte i de nya kuddarna men det löste inte problemet.

Original inlägg av it04-22 Visa Inlägg
    Jag har fått felkod 0102 (dåligt lödda komponenter på moderkortet) på min xbox360 precis 2 månader efter att min garanti har gått ut. Är det något som går att fixa själv?
    Jag läste att koden var av okänd typ i just den tråden jag läste men det kanske har kommit nyheter?

Försök med x-clamp fixet det fungerade utmärkt för mig

Comment

Original inlägg av it04-22 Visa Inlägg

Nästa gång du vill fråga något om XBOX 360 har vi en forum del här

det finns många saker man kan göra för att släcka felkod 0102... X-Clamp fixen är väl den mer "populära" varianten...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X