Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skruvar till skalet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skruvar till skalet?

Tjenare.

Jag köpte precis en begagnad Xbox med ett SmartXX-chip i, och av okänd anledning har han/hon/den/det som jag köpte maskinen av försnillat några av skruvarna som håller ihop skalet. Jag skulle vilja bli vid 2st sådana skruvar. Är det något som PSXCare kan tänka sig att sälja till mig?

Sure vill du ha svarta eller metallfärgade :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag tror de som redan sitter är metallfärgade, så ta sådana om du har.

Hur gör vi den här affären, rent praktiskt?

Comment

Maila din adress till psxcare@netcare.se
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X