Om jag lämnar in en xbox och en 120 giggs IDE hårddisk till er för inkoppling i xboxen.....kan man i framtiden ta ut den och använda i pc:n eller "moddar" ni hårddisken så den ska kunna anslutas till xboxen? Isåfall...är det en enkel anslutning i xboxen så man kan ta ut den lätt?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hårddiskbyte?
Collapse
X
-
Det är bara att skruva ur den och rycka power och ide-kablarna, sätta i pc:n och partitionera som vanligt.
Om du begärt att få hårddisken "låst" för att kunna köra den med originalbios så måste den låsas upp innan den går att använda.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
XBOX liveLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det finns ett program som heter Config Magic.
Bara att starta det och välja unlock hdd. Samma sak för att låsa den.
Finns att tanka <a href="http://hedis.ath.cx/xbox/apps/ConfigMagic_Public_Beta_2.rar" target="_blank">här</a> .
<small>[ 19 January 2003, 15:56: Meddelandet redigerat av: Hedis ]</small>
- Citat
- Flag
Comment

Comment