Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jag fattar fortfarande inte överföring till boxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jag fattar fortfarande inte överföring till boxen

som rubriken antyder så är jag fortfarande inte klokare, efter att ha läst allt jag hittat här på forumet ang. ftp överföringen till boxen.
    Jag kör FlashFXP och undrar varför jag IBLAND får 4000-5000kb/s men sen när jag ska köra igen med samma inställningar nån minut senare så är det bar 900kb/s
    jag vill alltså veta exakt vilka inställningar man ska göra på flashFXP för att få detta att fungera fint!
    jag kör flashFXP 2.0 om det hjälper!
    tackar!

Tjena! Kan bara kommentera att flashfxp suger när det gäller att föra över till boxen, varje fall för mig... Total Commander ska fungera bra, men jag får ofta felmeddelandet att port kommando misslyckats och då får man börja om... jag rekommenderar Cute ftp PRO 2.01, det funkar felfritt!

enda du måste göra i cute ftp PRO är att gå i egenskaper för xboxanslutningen och välja "Data connection type PORT" och "Transfer type BINARY" sen funkar det perfa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X