Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny XBOX version VS Enighma!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny XBOX version VS Enighma!

Vad tror ni?

Tänkte köpa XBOX nya SEGA Bundle med JSRF och SegaGT2. Vad tror ni om att modda den med ett Enighma chip(final) och köra in "Evolution-X dashboard" samt flasha bios med "Evox 2.5"?

Vad jag har fattat så hänger det på när XBOX:en är tillverkad. Den får tydligen inte vara tillverkad under eller efter 2002-08-XX. Stämmer detta?

Vad finns för lösning om man vill modda och har en XBOX tillverkad efter 2002-08-XX?

Tack på förhand!
    /BabyFace

Var hittar du segabundle till salu i Sverige??

Comment

Det kanske inte passar sig att diskutera här på PSXCAREs forum förstås, flåt.

Comment

Den kommer finnas "överallt", även hos oss om dom är moddbara. Jag kommer förmodligen få tag på ett par imorgon.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Halo, hur äre det nu, är nya bundle packen modd-bar med Matrix?

Comment

Matrix fungerar i alla XBOX om du hittar rätt biosversion att flasha med. Men det finns ingen släppt biosversion till de nya boxarna ännu.

Det kan nog vara vilka boxar som helst i bundlepacken, kikade på en idag och den var tillverkad i april - dvs första versionen.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X