Hej, jag har köpt ett matrix chipp hos er och fick det att fungera om man tryckte litempå d. men tillslut fick vi det tilla tt fungera, och då bytte vi hårddiskm och installerade den. och nu när vi starta upp xbxoen så kommer det ingen bild... va ska vi göra? Det kan ha varit så att vis atte inm scartkabeln medan xboxen va på, kan det hända så då? snälla svara // st1x
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
snälla hjälp, (hansi)
Collapse
X
-
Det lär inte ha med scartkabeln att göra, sådana rycker vi ständigt i och ur med strömmen på utan problem.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Har du plockat bort chippet och satt tillbaka originaldisk osv....Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment