Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur mycket måste man fippla med datorn + xboxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur mycket måste man fippla med datorn + xboxen

ponera att jag köper en xobx, färdigchippad med 120 gig HD från psxcare. Kan man då lägga in spel direkt på HDn UTAN att gå genvägen via datorn? måste man lägga in program först (via datorn) för att kunna lägga in direkt på xbox-hd från xbox-dvd? grejjen är att jag inte kan bränna något på min dator, och helst inte vill hålla på och fippla med ftp etc.

hur ser prisutvecklingen ut för färdigchippade xboxar med stor hd i sig? kommer ni att sälja några med en lite mindre hd? kommer de att gå ner i pris under sommaren? jag är jäävligt sugen på att skaffa en xbox, men tycker att det är lite blodigt med typ 5000 som psxcare tar för en med 120gig hd. går det inte att skaffa en med mindre hd och lägre pris?

Du kan stoppa i ett spel (original eller backup) i xboxen och använda program som finns tillgängliga i xboxens "meny" för att kopiera spelet till hårddisken.

Efter helgen kommer vi börja sälja xbox utan spelpaket, då går priset ner 4-500:-.

Eventuellt kommer vi även erbjuda 80GB hårddisk, och om du mailar mig så kan vi alltid komma överens om något även om det blir några dagar längre leveranstid då vi än så länge bara har Seagate Barracuda V 7200rpm 8M cache diskar på lager.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej hopp....en rikgit bra fråga....
      jag tänker på samma sätt, en helt moddad Xbox där man kan spela spel från USA (ntsc)(import)org. eller nerladdade, sätta i ett org. spel och lägga det direkt på HD/xboxen,sätta i en ev. bränd film , utan att behöva fippla med dator/ftp till xboxen...
      Så det fungerar alltså?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X