Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybörjarfrågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nybörjarfrågor

tjena alla xboxdiggare!

funderar på att köpa en xbox men undrar över några saker.

1.vilken är den stora skillanden mellan en chippad xbox och ett flashat med Evolution-X D.6 BIOS ? tänkte på PSX Cares två första alternativ. om jag förstår rätt så finns det inget chip monterat i den flashade versionen av ovan två nämnda?

2. är det möjligt att spela upp divx och liknande format med ett flashat?

3. hur kopplar man ihop xboxen med datorn, är det möjligt att spela xboxspel som ligger på datorns hårddisk genom sladden till xboxen?

4. måste man köra swaptricket med det flashade alternativet?

5. kan någon nämna nån sida med diverse program som man behöver för att göra alla dessa saker på sin xbox?

1: Det finns ingen stor skillnad

2: Ja

3: Vanligt nätverk, det går inte att spela spel som ligger på datorns hårddisk

4: Nej

5: Boxen kommer färdig att använda...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

viktigt att påpeka är att du med alternativ 1 inte kan spela xbox live

<small>[ 20 April 2003, 22:33: Meddelandet redigerat av: Wizz ]</small>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X