Jag har en chippad xbox och en ochippad. Nu vill jag kopiera en sparad spelfil från mitt chippade till mitt ochippade. Jag har ett minneskort MEN jag kan inte kopiera en sparfil från mitt chippade till minneskortet. Det finns helt enkelt inget annat alternativ än "DELETE". Jag använde den vanliga dashborden. Vad gör jag för fel? Går det inte?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp! Kopiera till minneskort?
Collapse
X
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Froogy:
<strong>Jag har en chippad xbox och en ochippad. Nu vill jag kopiera en sparad spelfil från mitt chippade till mitt ochippade. Jag har ett minneskort MEN jag kan inte kopiera en sparfil från mitt chippade till minneskortet. Det finns helt enkelt inget annat alternativ än "DELETE". Jag använde den vanliga dashborden. Vad gör jag för fel? Går det inte?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vissa spel har ett kopieringsskydd så man inte kan kopiera den i orginal dashboarden. Men eftersom du har chippat, så är detta inte några problem tror jag. Gå in i EvolutionX och kopiera över sparfilerna till minneskortet. Nu äger jag inget minneskort, men minneskortet ligger väl på x,y eller z partionen. Sparfilerna ligger någonstans på E:\udata och E:\tdata, du får leta dig fram.. Det finns annars några program som underlättar. XBox-Saves Manager och XBox Games Manager. Du hittar dem under tools på xbox-scene
- Citat
- Flag

Comment