Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med köp av DVD brännare..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av pACE:
    <strong>Nu är det väl ändå så att 16x dvd brännare tidigast kommer 2004 och inte om en månad.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Till Sverige kanske nästa år fanns redan på messan i Hongkong nu i December när jag var där för vårt företags räkning, Mitsubishi ska sälja sin under EGET namn & på licens (lasertekniken) till andra. Sen finns där andra som tillverkar egna produkter med andra sorters tekniker, 16x skulle vara ute i början på mars sa tillverkaren av denna brännare inga namn.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      Ursprungligen skrivet av pekn2:
      <strong>Vart kan man hitta sonys nya för under 3000 kr?
      På pricerunner så ligger priset vid 4000.
      /P</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">SONYs kan du hitta på nätet finns på ett antal ställe nere i skåne för under 3000:- vet att uppåt landet är den dyrare min kostade 2989:- är mycket nöjd med mitt köp se till att ladda ner senaste drivrutinerna ta INTE dom som följer med(gammla).
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Att 16x brännare finns på en mässa är väl inte så konstigt, Tablett PC finns också på mässor t.ex.
        Vilket företag jobbar du för då? Står fortfarande fast att 16x kommer 2004, möjligtvis slutet av 2003.
        Sen kan du väl skriva vart du köpt din Sony brännare för 3000:- istället för att "specificera" dig så bra som du gjort. Med tanke på att du vet flera ställen så kan du ju nämna några då!

Comment

Nänä, fast jag tror ju inte någon hade förväntat sig ett svar ändå....

Comment

dem flesta ligger vell runt 2-4x
            sen vad ska man ha den till egentligen helt onödigt enligt mig.
            för du kan vell lika gärna köra ftp till xboxen och föra över allt där. spelen hackar och tar längre tid om du kör från skiva. sen är den bara onödigt dyr.. men men alla är vi olika lägger pengarna på olika saker viktiga och oviktiga är upp till en själv.
            jag lever som jag lär !

Comment

Håller helt å hållet med "oskarthekungen"...varför köpa dvd-brännare när man kan tjacka en 120 giggare och föra över
              Do not underestimate the power of PlayStation!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X