Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Koppla hårdisk till datorn...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Koppla hårdisk till datorn...

Vi säger att jag har en 120 gig hårddisk i min xbox.
    Men i min dator har jag bara 20 gig.
    Om man vill komma in på bra hubar i direct connect så måste man dela en hel del..skulle jag då kunna koppla in xboxen så att jag kan dela de filer som finns på den också??
    Så jag kommer in på de bra hubarna??

Det kan du göra.. men antar att du menar att du ska dela ut upppackade filer. Det gillar inte många hubbar..

Comment

Nu förstod jag inte riktigt..

Comment

Du måste ha ett program som mappar upp xboxens ftp som en drive på din PC. Finns flera olika program. Sök på "map ftp drive" (utan " tecken)i google så hittar du ett antal.

<small>[ 05 March 2003, 17:26: Meddelandet redigerat av: SEALen ]</small>
        Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart

Comment

Har nu hört att win2k och winxp tydligen kan göra detta utan nått extra program via sin vanliga "anslut till nätverksenhet" i utforskaren men jag kan inte bekräfta detta då jag kör win ME(sigt) här på jobbet...
          Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart

Comment

han menar att han skall dela ut en partion på 20 GB av 120 GB som finns på XBOXEN, men att du bara har en 20GB på din PC & nu undrar han om han kan dela ut den 20GB partionen på Xboxen HD i en DC. Vet inte om det kommer att funka tror inte det men man kan ju prova.

<small>[ 06 March 2003, 15:15: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det är ju som sagt onödigt jobb , det kommer ju inte gå vägen ändå , då som gott som alla hubbar med xbox spel i har som krav att ha xbox spelen i iso eller rar format , det är det ju då inte i xboxen.
              Bart

Comment

connecta bara med xboxen ansluten, sen sliter du ut nätverkskabeln..
                Xbox v.1.0
                Thomson DVD
                Xbit med xeceuter2
                USB-port
                WD 200gb

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X