Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hastighet mellan Dator och Xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jasså, då kanske det skulle hjälpa om man gjorde som du skrev. Vad menade du med "Avalunch dashens FTP server"? Jag är inte så haj på detta som du nu kanske förstår, det skulle vara schysst om du kunde förklara för mig

Comment

aha! Jag testa o ladda till lite olika partitioner just nu och alla funkar bra (7mb/s) förutom F: som går i 350 - 400 Kb/s.

Sitter en seagate i min oxå... Men jag tror inte det har något passive/active ftp att göra eftersom det gäller endast en partition?

Ska slänga i en 120gb snart. Se om det blir skillnad..

//Mackan

Comment

Samma här också. När jag uploadar till E: så kommer jag upp kring 4 mb/s men när jag uploadar till F: så ligger jag bara på 350-400 kb/s. Lustigt.

Comment

Bytte till en IBM 120GB och nu funkar det bra. Ligger på 5 - 6mb/sec

//Mackan

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
            Ursprungligen skrivet av wmadoss:
            <strong>Låter som duplex problem fortfarande tycker jag.

Har du kollat i settings i evolutionx vad xboxen står på .. står det verkligen 100/Full där...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det går ju inte ändra i XBOXEN bostäverna är GRÖNA & det går inte göra ngr ändringar där, dom sätter sig efter PCn inställningar i nätverket ju ?
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jo det vet väl jag med men om det står på 100/halv där (på xboxen) så får man ju göra ngt åt det på PCn/switchen eller vad man nu har...

Comment

Ladda ner Windows commander/total commander...
                det programmet funkar snabbast för mig.

Comment

Med FlashFXP ligger jag mellan 7-9MB & med WinCommander ca 500-700KB
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X