Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Thompson läsare & DVD-R skivor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nej men jag menade den personen som gör påhopp på mig för att ljuga det behöver jag aldrig göra eftersom jag bygger på fakta & egna iaktagelser & försök.

-------------------------------------
    "Experto credite"

<small>[ 05 May 2003, 10:31: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

OK. Försök var lite tydligare mot vem du skriver åt nästa gång. Då du hade KAPITALER på ATT och INTE efter mitt inlägg trodde jag det var mot mig. Men visst finns det som du säger ....:-)

Comment

Oki förlåt om du trodde det var mot dig men icke sa nicke utan mot ngn som jag inte vill namn ge lägger mig inte på den nivån har blivit vuxen med åren
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
          Ursprungligen skrivet av pege63:
          <strong>Oki men tar inte Thomson DVD alla DVD-R?
          Annars finns det 99 min CD-R & 1.3 GB CD-R åxå.
          Har provat ett antal olika DVD-R i min Samsung iof men dom funkar alla även i min normala DVD.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men pege efter detta inlägget är det inte så konstigt att jag tycker att du förvränger sanningen.. Precis som den gången du påstog att du kunde låsa upp en låst hd utan att ha tillgång till det ursprungliga moderkortet.

Å här i inlägget säger du jhu att de skivorna fungerar i din VANLIGA dvd vilket du i ett senare inlägg säger att de inte gör...

Så vad FAN spelar det för roll om du kan bränna 1.3 gig skivor från din SPECIAL butik i din SPECIAL DvD när denna tråden handlar om en NORMAL xbox dvd ?

Comment

.......................sorry

<small>[ 06 May 2003, 13:39: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
              <strong>.......................oki du vet allt & jag vet inget bara som man vet vem man skall fråga om allt som man vill veta då skall man fråga oraklet</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men vad barnslig du va nu då.. Jag säger bara att du inte hjälper folk med dina kryptiska inlägg..

Comment

kan inte hjälpa till med så mycket ang xbox har ägt en sedan DEC, oki ska ta bort det sissta det var barnsligt. Sorry no offence, vad jag menar att när man jobbar i data svängen så kan man testa det senaste & varför inte finns så e det bara att prova sig av det.

<small>[ 06 May 2003, 13:40: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>

Comment

<strong>kan inte hjälpa till med så mycket ang xbox har ägt en sedan DEC, oki ska ta bort det sissta det var barnsligt. Sorry no offence, vad jag menar att när man jobbar i data svängen så kan man testa det senaste & varför inte finns så e det bara att prova sig av det.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja. Det är ju bra att skriva hjälpsamma svar - när man verkligen vet vad man pratar om och om man svarar på frågan som ställdes. Man ska inte skriva inlägg bara för att skriva någonting. (Som var fallet i början av den här tråden)

/Frodo

Comment

Det var ödmjukt skrivet av mig ville ju inte framställa mig som att veta ngt alls, men har fattat en hel del på kort tid men är inget proffs & ingen novis utan som med allt annat lär man sig efter hand & av misstag. Ingen kan allt man lär så länge man lever.

--------------------------
                    "festina lente"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X