Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Defekt xbox till salu

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Defekt xbox till salu

Hallå, JAg skulle chippa min xbox v1.1 men något gick fel, och det blev antagligen kortslutning. Men Dvdn hårddisken o lite annat smått o gott fungerar. Om det är någon som är intresserad så hör av er till mig på st1x87@*******.com. Du föreslåt pris o ajg godkänner/nekar priset . / st1x

Hmmm, tycker jag känner igen det här inlägget, är det samma box du försöker sälja fortfarande ?
    är den komplett kan jag bjuda 500:-

Comment

jag bjuder 400kr för endast dvdn =)

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av fjiik:
        <strong>jag bjuder 400kr för endast dvdn =)</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag fattar inte vad ni ska ha dvd'n till?
        Det är inte första gången en sån här tråd kommer upp och då är det jämt dvd'n som folk vill ha.
        Xbox Hacker Noob

Comment

förmodligen inte som ett brevställ utan för att ersätta en defekt?

Comment

Ska ni ha nåt så ska ni ha allt, ett gammalt japanskt ordsprak . Skicka och föreslå priser till carluNd87@*******.com alltså hot mail !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X