Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Iso?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av pege63
    En SD3.7rc8 är den senaste CDn, den innehåller alla program du lär behöva till din xbox för att den skall bli en multimediamaskin alltså mer än bara xbox till spel.

Måste man köpa den ller?

Comment

Original inlägg av whopper
      Fråga: Har du bytt HD i boxen ?
      Lösning: Isådan fall måste du låsa disken innan du kan köra den ochippad. Görs med t.ex. Config Magic

Fråga: Har du formaterat om HD när du installerade superdisc ?
      Lösning: Isåfall måste du installera in MS Dashboard igen. Görs med Superdisc.

Hör av dig om det löste problemet.

Whopper
      Ja, man skulle låsa HD, de e sant, tack!

Comment

Original inlägg av VURGU!
        Måste man köpa den ller?
        Nej den finns inte till SALU du kan ladda ner den fr Mirc.
        Anslut din irc-klient till servern irc.homelien.no som är en av efnet's servrar, sen skriver du /join #psxcare
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13110

Comment

jag har ett spel som e iso.´osså köpte jag en dvd brännare o tänkte bränna den ison till en dvd skiva för att sedan spela den på x-boxet.. men nu e de så att när jag väljer image på nero så kommer de inte upp dvd utan dvd-hd drive eller någe.. hur ska jag göra? tack på förhand //farre

Comment

Använd Prassi PrimoDVD/Stomp RecordNow MAX mycket bättre på alla sätt & vis
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tackar funkar mycke bättre

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X