Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna xboxspel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tänkte bara tala om att jag inhandlade en pioneer 105 + 100 bulkdvd...

Det rockar totalt... Jag får färre läsfel på mina backupspel än mina originalspel... Mina originalspel kallas för smutsiga ibland... det händer aldrig med backuperna.

Funderade också på NECs dvd:brännare innan jag köpte min, men varför svika ett vinnande koncept och satsa på något man inte känner till.

Comment

Instämmer till 100% med kikkboxxer.
      Jag har köpt samma paket och skivorna funkar även utmärkt att bränna dvd-filmer som jag kollar på antingen i x-boxen eller min Sony dvd-spelare.

Comment

SONYS funkar hur bra som helst det är nog mer "SBS" än brännaren som e felet , har aldrig misslyckats med en bränning medan valet av skivor är en bättre synvinkel om man ska skylla på ngt. Men som sagt Mitsubishi nyaste laserteknik gör så att man kan bränna DVD i 16x & i 176/MBs med en 200 mwatt laserstråle alltså dubbelt så mycket.

Undrar ngn om SBS=skit bakom spakarna
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

varför svika ett vinnande koncept säger ni..

kanske för att NEC brännarn är mycket billigare?
          kanske för att NEC brännaren klarar - samt +?
          Det är ju ingen nackdel.

Swede verkar prata utifrån egna erfarenheter och det har ju absolut ingen relevans i det här fallet...

Jag tror inte att varken Sony (eller NEC brännaren för den delen) brännaren är så fruktansvärt värdelös som vissa försöker påvisa. Det verkar snarare så att man inte vågar erkänna att man köpt en brännare som inte har det senaste. Inget fel med det - men ändå...

Pioneer brännaren har ett bra rykte, den fungerar säkerligen bra för de flesta.

Men, många, liksom jag. Skulle inte klaga över möjligheten att kunna bränna + skivor, även om man främst kommer bränna - skivor.

Det hade kanske varit onödigt med en möjlighet att bränna + skivor om det hade kostat 2-3 tusenlappar extra, men nu är det ju till och med billigare...

Jag tror inte att varken NEC eller SONY släpper en brännare som är så dålig som vissa påstår, oavsett pris.

BTW.
          Du måste ha ett *********p för att kunna spela brända xbox-spel.

Tjoff

Comment

*funderar lite på vad skillnaden är mellan Xbox-spel som rippats så att man kan bränna dem med en vanlig CD-brännare istället för DVD-brännare*

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X