Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

@Hansi USB kabel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• @Hansi USB kabel

Kommer ni plocka hem USB kablar till xboxen liknande den på lik sang? Pris?

<small>[ 23 December 2002, 23:46: Meddelandet redigerat av: ****** ]</small>

Vi tar hem dom från lik sang så fort dom får in dom på lager igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Pris? Med tanke på att deras bulk priser ligger på runt 4 dollar (35 sek) styck

Comment

Antagligen runt 150:-, som förlängningskablar till handkontroll. Med mängdrabatt om man köper fler, t.ex. 2st för 100:-/st.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

har ni fått in dom ännu??
          ICQ: 173641094 (skriv att du är från psxcares forum) | MSN: n0kia3330@hotmail.com | Mail: n0kia3330@hotmail.com

Comment

Ja de finns på sidan... men de är sjukt dyra 300 spänn för en kabel som han ger 3-4 dollar för i inköpspris...

Hansi: Det kan knappast vara motiverat med ett så högt pris på den kablen, för någon support på en sådan kabel krävs ju knappast...

Comment

Säljer som smör ju :-)

Comment

håller med,
                priset på den där kabeln är verkligen sjukt högt.

måste vara underbart utan konkurrens...

Nä, det blir till å köpa en 2/4 portars usb hubb och koppla in för strax under hälften av priset för 2 st. sådana där kablar.

Tjoff

Comment

Är folk helt *** i huvudet????

hur kan man betla 300:- för en sådan kabel???

och VARFÖR frågar nu när dom kommer in om Hansi skrivit varifrån du fåt dom för 40:-???.

Fast, dom får skylla sig själva.

Comment

Dom får skylla sig själva om dom köper den här.
                    Jag betalade bara 149:- för min

<small>[ 07 February 2003, 07:24: Meddelandet redigerat av: FX ]</small>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X