Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang. spel på cd-rw med evo-X..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ang. spel på cd-rw med evo-X..

Efter att hela gårdagen spenderats med att löda in Enigmah, bygla, flash med evo-x, skulle jag idag testa ett bränt spel. Har samma cd-rw skiva, Infiniti Pro. som jag körde ut Hansi_Tool_Collection_2 på igår. Det fungerade utan problem att boota/flasha med den.
    Men spelet laddar litegrann, sedan står det att skivan är trasig lr smutsig?
    Orginal-skivor fungerar, Halo, RallySport..

Kan det vara nå't fel i rippen, lr ska jag pröva med nå't annat märke(kan det skilja sig mellan olika spel vilket skiv-märke som passar bäst?)

Är lost bland xbox, började läsa in mig igår först och det är inte ens min låda. Skulle vilja förstå varför det inte funkar så bra som alla påstår. Är det nå't som är fel kanske?

Tacksam för hjälp!

Du har nog otur med din DVD, små programmen ligger antagligen långt ut/in på skivan, men sedan när du skall ladda ett spel får du problem.
    Det bästa är ju att köra från en HD, men annars
    kan du ju prova andra CD-RW märken, har själv
    kört Claes Olsson 80min, funkade med de flesta spel
    men sååååå lååångsamt.......

Comment

Ok, tack. Jag köpte nå' Verbatim och då funkade det hur bra som helst så det måste varit nå't skumt med det första märket. Skumt dock att evo-x fungerar gång på gång med den skivan, men..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X