Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag vill ha en Xbox -> USB converter...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag vill ha en Xbox -> USB converter...

...så jag kan koppla in mitt tangentbord i boxen o köra linux ordentligt. Men det verkar inte finnas nånstans. Suck. Och jag vill inte ge mig in på att försöka göra en adapter själv heller... liknande företag har slutat med katastrof i det förflutna. Hur ska jag göra? Nån som har nåt tips?

Tackar och bockar i så fall.
    Jodå. Men det var det ingen som visste.

Vi får förhoppningsvis in dom under januari, c:a 150:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om du inte kan hålla dig så har lik sang ...

Comment

Nej, lik sang har slut, annars skulle jag också ha haft...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X