Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hansi!

Hej igen och tack för ditt tidigare svar!

Om jag skaffar ett OpenXbox kort, kan ni då sätta i det åt mig?
    Och när det väl är i så är det bara och tanka roligra program osv för att låsa upp skoja möjligheter?
    Samt om nya BIOS släpps, testar ni dom osv. så man vet vilka man kan tanka? Jag vill ju inte nu gå och köpa en X-Box för 2500:- samt betala er om ni nu kan sätta i mitt chip och sedan förstöra den pga. BIOS grejs!

Tack på förhand!
    May the X be with you

Vi kommer tills vidare ta 1000:- för att montera open-xbox/pcbioxx.

Anledningen till detta är att chipet levereras "tomt" och att man därför måste mekka ihop en parallelportskabel samt koppla boxen till en PC för att ladda i ett BIOS innan man kan testa om installationen fungerar.

Det blir garanterat strul någonstans på vägen vilket kostar dyrbar tid för oss.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X