Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

version av xbox tillverkad 2002-08-28??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• version av xbox tillverkad 2002-08-28??

köpte en xbox som är tillverkad 2002-08-28

betyder det att jag har den senare versionen eller?? för man läser ju överallt att boxen ska vara tillverkad innan augusti månad för att vara den gamla versionen eller gäller det hela augusti ut fram till september?

å vad är det för skillnader mellan dem?

*förvirrad*
    --so we meet again obi wan--

Kolla här

<a href="http://www.xbox-scene.com/versions.php" target="_blank">http://www.xbox-scene.com/versions.php</a>

fast jag tror du har en 1.0

Comment

kollade länken ... sen kollade jag settings å jag hade 4817 på det där numret så det skulle vara en 1.1 version... men man vet ju aldrig?

Comment

det är ju bara att öppna boxen och kolla efter de skillnader som finns "specade" på länken i tidigare inlägg i denna tråd....
        /kLaN

Comment

hehe jo jag ska nog öppna boxen å plocka fram moderkortet.. INTE !

man har ju tummen mitt i..

Comment

Om du nu ska "kasta in" ett xecuter2 i boxen, så lär du få se vilken version det är.
            /kLaN

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
              Ursprungligen skrivet av noman:
              <strong>kollade länken ... sen kollade jag settings å jag hade 4817 på det där numret så det skulle vara en 1.1 version... men man vet ju aldrig?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om den visar 4817 så har du en v1.1 box!
              I´m not a slave to a god that don´t exist and I´m not a slave to a world that don´t give a shit!

Comment

gött då kan man nog vara säker på det...

Comment

Hmm... läste precis att om man ville vara 100% säker på att det verkligen är en 1.1a så var man tvungen att öppna och kolla! Men om det står 4817 så är det typ 80% chans att det är en 1.1a! Men annars om du skickar iväg den för moddning så kan dom ju alltid kolla så att det är rätt om du inte vill öppna och kolla själv!
                  I´m not a slave to a god that don´t exist and I´m not a slave to a world that don´t give a shit!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X