Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ang:locka fram dom extra två gb-en på hd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ang:locka fram dom extra två gb-en på hd

hej jag tänkte ta fram dom två extra gb på min hd
    ska man ta en kopia av den evox ini jag kör nu med. och sen bara kopiera in den nya evox ini.ska man starta om xboxen efter man kopierat in den nya filen?och sen kopiera tillbaka till den gamla evoxini filen eller har jag förstått fel? tacksam för svar ozzman...

först skulle jag kolla (om du inte redan kollat) om du har 2 extra gb.

har för mig att western digital hårddisken bara har 8 gb - vilket alltså inte går att klämma ut nåt ur..

Tjoff

Comment

jo jag har kollat det det är en seagate inklädd i nån gummimatta men är det så man ska gå till väga när man ska ta fram dom två gömda gbten??

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av ozzman:
        <strong>jo jag har kollat det det är en seagate inklädd i nån gummimatta men är det så man ska gå till väga när man ska ta fram dom två gömda gbten??</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">SUPERCD 3.1 fixar det till dig & formaterar BARA F: disken
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X