Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

frågor ang. Evolution X & DivX (vcd/svcd)spelare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• frågor ang. Evolution X & DivX (vcd/svcd)spelare

måste man ha en moddad X Box för att använda Evolution X (mestadels för att lägga in spel på hd'n?) och hur är det med XboX media Player? måste basenheten vara moddad för det...

var får man tag i dom nyaste ver. av dessa prog (Evolution X & XBoX Media Player), har "evolutionxv1_8_458_iso.rar" (är det nyaste?!?) men skulle vilja hitta nån
    divx/(s)vcd spelare också....

(vet inte om man får ge utIUN's här men...) kontakta mig gärna på ICQ/UIN: 115650653 (nick Ankan)...eftersom jag tycker att det verkar vara lite känsligt att skicka direkt länkar till prog här?!?

/Anders Axelsson

Du måste ha en moddad XBOX för att kunna använda annat än originalspel.

Läs våra guider.

<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ahhh, ok...
      tänkte, när får ni in Matrix Chippet?!?...visst ska det gå att flasha bios med det?

annars om ni inte får in det inom snar framtid, finns det ngt bra chip som även en "lekman" (dock med halvdana lödkunskaper...)...kan löda in...?!?!

Comment

X-ecuter version 1.1 är lätt att löda in, dock bör man alltid ha god lödvana när man skall in i känslig elektronik.

Matrix kanske kommer in redan nästa vecka, tyvärr strulade sig banköverföringen så dom får inte mina pengar förrän kanske på tisdag/onsdag och då är det inte säkert att dom hinner skicka förrän veckan efter.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X