Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ang boota x box med cdrw??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ang boota x box med cdrw??

vilken evo x fil e det som man ska bränna på cdrwför att boota xboxen med? jag har flaschat originalbios med executer 2. xbox v1.1 som bios mvh ozzman....

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av ozzman:
    <strong>vilken evo x fil e det som man ska bränna på cdrwför att boota xboxen med? jag har flaschat originalbios med executer 2. xbox v1.1 som bios mvh ozzman....</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">evox.ini och default.xbe ska finnas med. Ett tips är ju annars att skaffa någon version av "superdisc", där finns en hel del annat godis med också (ja "superdisc" är bootbar).
    /kLaN

Comment

men vart kan jag få tag på superdisc nu när doomarns ftp e borta någon som vet???? mvh ozzman.....

Comment

Ladda hem mirc

<a href="http://www.mirc.com" target="_blank">http://www.mirc.com</a>

Installera och anslut till EFNET

Gå in i kanalen #PSXCARE

Be snällt så har säkert någon den.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X