Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Grön bild i x-boxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Grön bild i x-boxen

Monterade X-ecuter 1.1 sen i med spelet så jag bränt på cdrw-skiva, den bootar upp men allt är grönt, testar ett orginalspel, lika grönt det med. Vad kan felet vara ?

Det fungerar med orginal-kabeln men inte med rgb-kabel.

Comment

Vet din TV vad rgb är för något?
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo då det vet den då jag förr har kört psx med rgb-kabel

Comment

Kör man med PSX rgb-kabel så används compositesignal ifall tv'n inte "förstår" RGB.

Det kanske inte är så i Xboxens kabel, tv'n kanske bara ser den gröna signalen.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det funkade med rgb-kabeln innan jag satt i chippet

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X