Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan någon hjälpa mig med detta?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan någon hjälpa mig med detta?

Hej..
    Har köpt en färdig moddad x-box åt grabben i julklapp. Det står X-box matrix när man knäpper på den..
    Sedan har jag fått hjälp med att ta reda på vilket bios som sitter i.. Evox D.6 ?? kan det stämma?
    Ska tydligen också vara den senaste evo-x dashen 1.8.3285, det är en snurrande logga och en massa skins man kan byta.

Frågan är: angående X-box live och spel som kan förstöra boxen, om man nu aldrig spelar sådana spel OnLine, kan dom då fortfarande pajja boxen?
    Fråga 2: Kan jag "skydda" mitt bios på något sätt?
    Och hur skulle man då gå tillväga?

Vi har gjort om setupen på xboxarna, är det evo-x 1.8.3285 dashboard så skall boxen inte få problem även om man väljer "Go Live" i spelen. Tidigare xboxar fick dashboarden sönderpatchad av "Go Live", så man var tvungen att boota på en "superdisc" och installera om dashboard och evolution-x för att få igång boxen igen.

Däremot blir modifierade boxar spärrade från xbox live, och du skall vara försiktig med att köra "Flash BIOS" eller "Xflash".
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X